Inschrijven
We nemen op dit moment geen nieuwe patiënten aan, aangezien we het maximale aantal patiënten bereikt hebben ten aanzien van het aantal huisartsen. We evalueren iedere maand of we weer een aantal patiënten kunnen aannemen.
We maken geen gebruik van een wachtlijst, maar u kunt ons wel een email sturen met het verzoek om patiënt bij ons te worden. We zullen u dan een email retour zenden, nadat we geëvalueerd hebben of er een plekje is vrijgekomen. Zet in de email in ieder geval waar u precies woont, wie uw oude huisarts is en met hoeveel personen u wilt inschrijven. Wanneer u van ons een email retour heeft ontvangen dat u zich kunt inschrijven, dan is deze inschrijving alleen persoonlijk bij ons in de praktijk tussen 13.00 – 16.00 uur. Vergeet dan niet om een geldig ID mee te nemen.
Uitschrijven
Wanneer u verhuist naar de rand van Haarlem of buiten Haarlem dan verzoeken wij u om een andere huisarts te zoeken, bij u in de buurt. Dit doen wij omdat wij goede zorg willen blijven leveren en bij spoedzorg binnen 10 minuten fietsafstand bij u moeten kunnen zijn.
Graag horen wij wie uw nieuwe huisarts is, wanneer u verhuisd bent (telefonisch of per email), dan zullen wij uw dossier beveiligd aan hen overdragen.
Om online een afspraak te maken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Momenteel is het nog niet mogelijk om bij de huisarts een afspraak in te plannen. U kunt wel de door ons gemaakte afspraak bij de praktijkondersteuner, zelf verzetten.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Om de uitslag van uw recente (lab-) onderzoek te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht
Om een e-consult (bij niet spoedeisende klachten) versturen aan uw huisarts dient u in te loggen in het patiëntenportaal. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Bij geen spoedeisende klachten kunt ons een e-consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan binnen 48 uur. Bij twijfel belt u altijd.
Om uw actuele medicatie te bekijken en te herhalen dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier (binnenkort) DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
U kunt via deze website uw eigen chronische actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service om dit te herhalen. Vraag er naar bij uw eigen apotheker.
Om uw dossier te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
De (huis)arts en de apotheek kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.