Certificeren geeft een goed beeld in hoeverre de organisatie voldoet aan de kernwaarden en normen van de huisartsenzorg. Het is prettig om bevestigd te krijgen wat we al goed doen en op orde hebben. Het gerechtvaardigd vertrouwen hebben dat we verantwoorde patiëntenzorg leveren. Het helpt ook om een lerende organisatie te zijn en aandachtspunten en mogelijkheden tot verbetering in zicht te krijgen. Welke keuzes maken we daarbij en wat willen we verder gaan ontwikkelen? De certificeringen zijn ontwikkeld in samenspraak met de beroepsgroep en belanghebbenden. De kernwaarden, kerntaken en de nieuwe visie op het kwaliteitsbeleid in de huisartsenzorg zijn de basis met als resultaat certificeringen die er toe doen: van, voor en dóór huisartsen.
Wilt u meewerken aan onze patiëntenquête? Dit kost u ongeveer 10 minuten van uw tijd en is volledig anoniem.
Onze huisartsenpraktijk is er in de eerste plaats voor u. Uw mening over de praktijk is daarom heel belangrijk. Door de vragenlijst in te vullen helpt u ons ervoor te zorgen dat de zorg die u van de praktijk krijgt zo goed en prettig mogelijk is. U kunt op meerdere punten laten weten hoe u de praktijk beoordeelt.
Vragen over de praktijk:
https://forms.mijnnpa.nl/240158048067052
Vragen over dr Ron te Slaa:
https://forms.mijnnpa.nl/240158032522041
Vragen over dr Josine Eising:
https://forms.mijnnpa.nl/240157693481057
Vragen over dr Joyce Sombroek:
https://forms.mijnnpa.nl/241573138683058
Vragen over de chronische zorg:
Om online een afspraak te maken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Momenteel is het nog niet mogelijk om bij de huisarts een afspraak in te plannen. U kunt wel de door ons gemaakte afspraak bij de praktijkondersteuner, zelf verzetten.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Om de uitslag van uw recente (lab-) onderzoek te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht
Om een e-consult (bij niet spoedeisende klachten) versturen aan uw huisarts dient u in te loggen in het patiëntenportaal. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Bij geen spoedeisende klachten kunt ons een e-consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan binnen 48 uur. Bij twijfel belt u altijd.
Om uw actuele medicatie te bekijken en te herhalen dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier (binnenkort) DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
U kunt via deze website uw eigen chronische actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service om dit te herhalen. Vraag er naar bij uw eigen apotheker.
Om uw dossier te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
De (huis)arts en de apotheek kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.